Градска општина Медијана почиње реализацију пројекта који промовише традиционалне вредности државе Србије

Српска слава - туристички производ?

Српска слава могла би да буде један од производа у понуди туристичких агенција и угоститељских предузећа у Србији,  проистеклог из Пројекта THEMATIC (ADRION-1073) чију реализацију Градска општина Медијана почиње са још осам партнера из шест држава Јадранско – Јонског региона (Италија, Словенија, Хрватска, Албанија, Србија и Грчка).  Идеја коју заступа највећа нишка општина је и да се локалитет Археолошко налазиште Медијана искористи за одржавање манифестација по којима је Град Ниш препознатљив –  „Нишвила“ и Филмских сусрета. На радионици о тематском туризму коју су одржали словеначки стручњаци истакнуто је да је време пандемије Корона вируса донело позитиван тренд путовања и одмора у оквиру граница своје државе, да је повећано поверење у дигитални рад па и бржу промоцију традиционалних вредности. Пројекат је вредан 1,5 милиона евра и реализоваће  се у наредне две године. Радионици су присуствовали представници Нишавског управног округа, туристичког и угоститељског сектора, као и установа културе из Ниша и региона.